Kodėl biuro popieriaus kainos tokios skirtingos?

biuro popieriusBiuro popierius neretai naudojamas žaibišku tempu. Popieriaus lapas imamas tiek norint užsirašyti spontaniškai kilusią idėją, tiek ruošiantis spausdinti ataskaitą. Todėl nesunku suprasti, kodėl lapai perkami ne po vieną ar dešimt, o šimtais. Jeigu prireikia naujos pakuotės, atsidūrus parduotuvėje galima suglumti – lapų kainos skiriasi kelis kartus. Tolesnėse eilutėse pabandysime atsakyti į klausimą, aktualų ir įmonėms, ir pavieniams vartotojams – kodėl popieriaus kainos tokios skirtingos?

Ką kalba skaičiai?

Jeigu skaičiai būtų žmonės ir dalyvautų diskusijoje, tai jų nuomonės skirtųsi. Ir ne bet kaip, o kontrastingai. Diskusija rutuliotųsi tikrai įdomiai. Ką sako tokia skaičių personifikacija? Tai yra liudijimas apie nevienodas kainas. Jos nepaprastai iškalbios. Vienai popieriaus pakuotei taikoma akcija, tad paką galima „prigriebti“ už kiek daugiau nei 2 eurus. O štai kitas biuro popierius siūlomas už 10 eurų. Skirtumas nemenkas. Tačiau tam yra priežasčių. Apie jas – tolimesnėse eilutėse.

Paklausa ir pasiūla

Skirtingi biurai dirba nevienodu ritmu. Dokumentų kalnai taip pat nėra identiško dydžio. Spausdinimo poreikiai irgi skiriasi. Ir visa tai natūralu – juk vykdoma ne tokių pačių sričių veikla. Todėl tampa lengviau suprasti, jog popieriaus gamintojai atsižvelgia į įvairuojančius poreikius ir stengiasi juos išpildyti. Ekonomikoje gyvybingos paklausos ir pasiūlos sąvokos čia irgi visai „į temą“.

„Paprastas“ ir „nepaprastas“ spausdinimas

Kokie reikalavimai keliami sąskaitai faktūrai ar ataskaitai? Dokumentas turi būti tvarkingas, su tam tikra užrašyta informacija. Jis tiesiog išspausdinamas be didesnių galvojimų. Dokumentų turinys veikiausiai bus pateiktas juodu rašalu.

O ką daryti, jei reikia spausdinti plakatą? Pigiausias popierius nelabai tiks. Štai čia ir atsiskleidžia, kad šiame moderniame pasaulyje spausdinimas gali būti „paprastas“ ir „nepaprastas“. Pirmuoju atveju svarbiausia yra turinys, o antruoju didelę reikšmę įgauna ir pati forma. Norint, kad objektai atrodytų gražiai ir džiugintų dailiomis spalvomis, nepakanka pigiausio popieriaus.

Koks popierius yra geras?

Būtų galima bandyti apibrėžti, koks biuro popierius yra vertas dėmesio. Po visų galvojimų veikiausiai prieitume prie išvados, jog tinkamiausias žodis šioje srityje yra optimalumas. Lapai neturi būti nei per stori, nei per ploni. Svarbu, kad jie pasižymėtų praktiškumu ir leistų sklandžiai įvykdyti kasdienes užduotis.

Skirtingos parduotuvės

Reikėtų paminėti ir dar vieną veiksnį, galintį nulemti kainų skirtumus. Skaičiai priklauso ne tik nuo lapų ypatybių, bet ir nuo konkrečios parduotuvės. Išryškėja kontrastas tarp fizinių ir internetinių parduotuvių. Skiriasi jų veiklos modelis, taip pat nevienodi išlaikymo kaštai. Na, o tai lemia ir kainą.

Pavieniai vartotojai ir įmonės

Žmogui, kuris per savaitę išspausdina po porą lapų, gali atrodyti, kad nėra prasmės net kalbėti apie biuro popieriaus kainas. Bet jeigu žvilgsnis krypsta į studentus, kuriems vis reikia spausdinti atliktas užduotis, ar į įmones, kurių biuruose verda darbas, tai ši tema atrodo netgi labai prasminga.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *